Kiirtee
Hind alates
56 100 €
Kütusekulu
5.1 - 5.3 l/100 km
CO₂
115 - 121 g/km
Laitmatud sõidumaneerid käsikäes 4. põlvkonna Lexuse iselaadiva hübriidtehnoloogia ja täiustatud ohutussüsteemiga Lexus Safety System + seavad sõidutäiuse lati uuele kõrgusele. Uusima ES 300h väljatöötamisel oli meie eesmärk pidev täiustamine, mille käigus viisime multimeedia- ja ühenduvusvõimalused uuele tasemele. Selleks et saaksid seda kõike veel rohkem nautida, oleme loonud värske Ammonite Sandi kujundusega salongi.

ES-i GALERII

Pildid on illustratiivsed. Lõpliku konfiguratsiooni nägemiseks võta ühendust Lexuse esindusega.

SÕIDUOMADUSED

  • ÜLIJÄIK JA KERGE KERE

    ES 300h on varustatud äärmiselt jäiga kerega, mis muudab sõidu eriti meeldivaks ja stabiilseks. Kruvide laserkeevitus ja uusim liimtehnoloogia koos kergmaterjalide laialdase kasutamisega on aidanud vähendada sõiduki kaalu ning parandada sõiduomadusi. Lisaks suurendavad auto jäikust mootoriruumi vedrupüstmiku tugi ja uus tagavedrustuse element.

  • 4. PÕLVKONNA ISELAADIV HÜBRIID

    Tänu 4. põlvkonna iselaadivale hübriidtehnoloogiale, mille juurde kuuluvad ülitõhus 2,5-liitrine Atkinsoni tsükliga bensiinimootor ja võimas elektrimootor, on ES 300h võimsus 218 DIN hj / 160 kW ning kütusekulu alates vaid 5,1 l / 100 km. ES 300h töötab suure osa ajast heiteta elektrirežiimis ning seega on CO₂ heitkogus (alates 115 g/km) tunduvalt väiksem kui tavalistel sedaanidel.

  • ELEKTRIREŽIIM

    Kohaltvõtul ja väiksemal kiirusel sõidab ES 300h võimsate eesmiste elektrimootorite jõul, mille elektrienergia tuleb hübriidakust. Sellel ajal saad nautida peaaegu hääletut 100% elektrilist sõitu. Meie iselaadivate hübriidautode puhul pole vaja laadimispistikut ühendada ja need suudavad elektrirežiimis sõita ilma bensiinita.

2,5-liitrine bensiinimootor sisaldab kiire põlemise tehnoloogiat, tänu millele on see üks suurema termilise kasuteguriga mootor, mis kunagi toodetud. See mootor suurendab võimsust, kuid mitte heitkogust ega kütusekulu. Sellised tulemused on võimalikud näiteks tänu sirgetele sisselaskeavadele, suurema nurgaga klappidele ja laserviimistlusega klapipesadele. Mootori maailmaklassi jõudlusse annavad oma panuse ka muudetava võimsusega õlipump, mitmeavalised kütusepihustid ja sisselaskeklappide VVT-iE.

Elektrimootori/-generaatori ja 2,5-liitrise mootori jõu sujuvaks ühendamiseks kasutab see ülekanne mitmeteljelisi elektrimootoreid, tänu millele väheneb käigukastpeaülekande üldpikkus. Kompaktsuse ja veelgi parema veojõu saavutamiseks asendab traditsioonilist planetaarülekannet paralleelvõllidega ülekanne ja mitmeotstarbeline ülekanne.

Terve auto eluea vastu pidav nikkelmetallhüdriidaku, mis on elektrimootori jõuallikas ja salvestab sõitmise ning pidurdamise ajal genereeritavat energiat, asub tagaistme, mitte pakiruumi all. See sai võimalikuks tänu aku kõrguse vähendamisele ning kompaktsema jahutussüsteemi kasutuselevõtule. Nii jääb rohkem ruumi pagasile, ka kaal jaotub paremini ja paraneb ka juhitavus.

OHUTUS

  • LEXUS SAFETY SYSTEM +

    ES 300h on Euro NCAP-ilt pälvinud nii turvalisima suure pereauto kui ka turvalisima elektri-/hübriidauto tiitli. ES 300h varustuses olev ohutussüsteem Lexus Safety System + sisaldab uuenduslikku kokkupõrke ennetussüsteemi koos öise jalakäijate tuvastamise ja päevase jalgratturite tuvastamise funktsiooniga.

  • KOKKUPÕRKE ENNETUSSÜSTEEM

    Päeval vastutulevaid sõidukeid ja jalakäijaid tuvastav kokkupõrke ennetussüsteem suudab tuvastada ka öösel jalakäijaid ning päeval jalgrattureid. Kaamera tundlikkus ja dünaamiline tööulatus aitavad pimedal ajal õnnetusi ära hoida, näiteks kui vastutuleva sõiduki tulede tõttu on eesolevat jalakäijat raske näha. Lisaks on millimeeterlaineradari tuvastuspiirkonna nurk laiem, võimaldades märgata päevasel ajal jalgrattaid.

  • DÜNAAMILINE RADARIGA KIIRUSHOIDIK

    Kiirushoidik kasutab eessõitva sõiduki tuvastamiseks ja sobiva pikivahe hoidmiseks millimeeterlaineradarit ja kaamerat. Kui eesolev sõiduk jääb seisma, peatub ka ES. Kui eessõitja võtab uuesti kohalt, jätkab ka ES liikumist. See süsteem vähendab juhi koormust olukordades, mis nõuavad sagedast peatumist ja paigaltvõttu.

ES-i liiklusmärkide jälgimise süsteem tunneb ära liiklusmärgid ja kuvab juhile universaalnäidikul vastava teabe. Dünaamilise radariga kiirushoidikuga ühendatuna saab sõiduki kiiruse seada ruttu vastavusse liiklusmärkide jälgimise süsteemis tuvastatud kiiruspiiranguga.

Sõiduraja hoidmise abisüsteem aitab juhil hoida sõidukit sõiduraja keskel. Võrreldes eelmise süsteemiga aitab see juhti ka väiksema raadiusega kurvides. Kui süsteem tuvastab, et on oht sõidurajalt kõrvale kalduda, käivitub rajahoidmisabi, mis aitab autol tagasi sõiduraja keskele liikuda.

Lexus Safety System + kasutab ristmikul pööramise abi vastutulevate sõidukite ja jalakäijate tuvastamiseks ristmikul paremale või vasakule pööramise ajal.

Dünaamilise radariga kiirushoidiku kasutamisel kahandab kiiruse kurvis vähendamise funktsioon auto kiirust automaatselt, kui tuvastab kurvi jaoks liiga suure kiiruse.

Ohuolukordade roolimisabi aitab rooli liigutada juhtudel, kui teine sõiduk, jalakäija või jalgrattur on Sinu liikumistrajektoorile väga lähedal, ning parandab auto stabiilsust ja aitab ära hoida sõidurajalt kõrvale kaldumise.

13 aasta pikkuse teadus- ja arendustöö tulemusel välja töötatud lisavarustus BladeScan® Adaptive High-beam System (AHS) on maailmas esmakordne lahendus, mille on loonud taas Lexus. See annab juhile tavaliste LED-esilaternatega võrreldes parema nägemisvälja. 12 LED-tule valgus projitseeritakse lõiketerakujulisele peeglile, mis teeb 6000 pööret minutis, ja seejärel läbi läätse, mis moodustab esilaternate valguskiire. BladeScan®-i AHS-iga tehtud põhjalikud testid näitasid, et need laternad võimaldavad jalakäijaid ja liiklusmärke varem näha (56 m kauguselt tavaliste süsteemide 32 m asemel), ilma et tekiks teiste autojuhtide pimestamise oht.

ES on oma turvataset veelgi parandanud ja selle standardvarustuses on nüüd kümme turvapatja. Nende hulgas on juhi ja kõrvalistuja turvapadjad ning põlveturvapadjad, eesmised ja tagumised külgturvapadjad ning turvakardinad kõigil külgakendel.

JULGE DISAIN

  • JULGE ESIVÕRE

    Kohe püüavad pilku Lexuse iseloomulik julge esivõre ja kolme LED-lambiga esilaternad, mis annavad sellele üleni stiilsele ja läbimõeldud kõrgema klassi sedaanile provokatiivse ilme.

  • KUPEELE OMANE KATUSEJOON

    ES-i eripära väljendub kenas katusejoones, mis on inspireeritud sportkupeest, ning sedaani ruumikuses, mida rõhutab auto madal hoiak ja täiustatud aerodünaamika. Efektsed rattad ja Sonic Grey värv täiustavad ideaalselt uue ES 300h nutikat sportlikkust.

  • KOLME LED-LAMBIGA ESITULED

    Esituled koosnevad üliväikestest LED-idest, mis jaotavad valguse erakordselt efektselt. Järjestikuste suunatuledega laternad sobivad iga ilmaga ning aitavad hea nähtavuse säilitada ka udus. Kohanduvate kaugtulede süsteemiga (AHS) varustatud laternad vähendavad öösel udustes oludes pimestamist.

Vali keskmist halli metallikvärvi kahetoonilised eritöötlusega 17-tollised rattad või uue kahetoonilise värviskeemiga 18-tollised rattad, milles on kokku pandud eritöötlusega viimistlus ja tumehall metallikvärv, või proovi 18-tolliseid hüperkroomviimistlusega ja vähendatud müratasemega velgi.

UUENDUSLIK TEHNOLOOGIA

  • PIMEALA MONITOR

    Tagumisele põrkerauale paigaldatud radariseadmed tuvastavad kõrvalsõiduradadel sõitvad sõidukid, mida küljepeeglitest näha ei ole. Kui juht annab suunatulega rajavahetussoovist märku ja pimealasse siseneb teine sõiduk, ilmub vastavasse küljepeeglisse hoiatusmärguanne.

  • TAGANT RISTSUUNAS LÄHENEVA SÕIDUKI HOIATUSSÜSTEEM

    Tagant ristsuunas läheneva sõiduki hoiatussüsteem aitab parkimiskohalt aeglasel kiirusel ohutult välja tagurdada. Süsteem jälgib ES-i taga olevat ala ja kohandab tagurdamisel kiirust, kui tuvastab teise sõidukiga kokkupõrke ohu. Vajaduse korral annab süsteem märku helimärguande, ekraanil kuvatava hoiatuse ja küljepeeglite abil või koguni pidurdab.

  • LEXUSE PARKIMISABI / PANORAAMVAATEMONITOR

    Lexuse parkimisabisüsteem aitab parkimiskohale tagurdada. Keskekraanil kuvatakse videopilti kohast, kuhu Sa tagurdad, ja abijooni, mis hõlbustavad auto juhtimist. Selleks et kitsastes kohtades oleks lihtsam sõita, loob panoraamvaatemonitor auto ümbrusest reaalajas peaaegu 360° vaate. Samuti näitab see ES-ist virtuaalset 3D-kujutist ja annab ekraanijuhised kitsastel linnatänavatel manööverdamiseks.

Sõiduki andmed projitseeritakse värviliselt otse esiklaasile. 260 mm x 97,5 mm suuruselt esiklaasinäidikult saad vaadata selliseid andmeid nagu navigeerimiskäsklused, heliseadistused ja ohutusfunktsioonid, ilma et peaksid pilku teelt tõstma.

Uudne Mark Levinson® PurePlay süsteem ümbritseb juhi ja kaassõitjad kõige võimsama, täpsema ja puhtama heliga, mida seni on kuuldud. PurePlay kasutab erakordse kvaliteediga heli pakkumiseks mitut tehnoloogiat. Salongis paikneb õlakõrgusel kokku seitse Unity™ kõlarit, mis parandavad akustikat ja loovad helisünergia koos tagaakna all paikneva suure (265 mm) bassikõlariga.

12,3-tolline puuteekraan on ere ja hästi loetav ning sisaldab hulka kaardifunktsioone, näiteks huvipunktiotsing, samuti saab kaardiuuendusi alla laadida juhtmevaba tehnoloogia abil. Süsteem sisaldab ka elektroonilist omaniku käsiraamatut. Navigeerida aitavad veebiteenused, näiteks liiklusteave, parkimiskohtade ja tanklate otsing, ilmateade ja Google’i otsing.

Juhtmevaba Apple CarPlay® ja Android Auto® abil saab ES-i keskekraanil hõlpsalt kuvada ja kasutada mõnd nutitelefoni rakendust.

Uus Lexus Link+ rakendus muudab Sinu ES-i ühendatud autoks. Lexus Link+ kaudu pääsed kiiresti juurde järgmistele digiteenustele:

 

  • Sõiduanalüüs: jälgib Sinu sõite ja sõidustiili ning võimaldab salvestada töösõite
  • Hübriidisõidu juhendamine: aitab ES 300h-ga tõhusamalt sõita
  • Leia minu auto: leiab üles Sinu Lexuse ja juhatab Sind selle juurde
  • eCare: saad hallata oma ES-i teenindust ja hooldust
  • Hoiatustuled: selgitab iga hoiatustule tähendust ja toiminguid, mida peaksid tegema
  • Sõiduki olek: teavitab Sind, kui oled jätnud autoaknad lahti või unustanud esituled välja lülitada. Samuti saad vaadata, kas auto on lukus. 
  • Akuteave: jälgib auto 12 V aku laetust
  • Kaugfunktsioonid: saad mugavalt toas olles kaugjuhtimise teel sulatada esiklaasi ning autouksi avada ja sulgeda

ES-i omanikuna saad kasutada kõiki Lexus Linki standardse ühenduvuse hüvesid automaatselt ja tasuta kogu auto eluea vältel. Lexus Link+ Premium Connectivity pakett on esimesed neli aastat samuti tasuta, kuid seejärel muutub tasuliseks. See sisaldab järgmisi funktsioone:

 

  • pilvepõhine navigatsioonisüsteem ja häälabiline
  • teel toimuv ja reaalajas liiklusteave
  • kaugjuhitav kliimaseade: kliimaseadme, roolisoojenduse ja istmesoojenduse reguleerimine kaugjuhtimise teel

Proovi, mis tunne on sõita ES-iga

Broneeri proovisõit Lexus ES-iga ja koge tõeliselt nauditavat sõitu.

VALI OMA VAJADUSTELE VASTAV VARUSTUSTASE JA MOOTOR

VALI VARUSTUSTASE

4 valikut

Tulemusi ei leitud

  • ES - Comfort - Sedaan, 4 ust

    ES Comfort

    Hübriid
    Sedaan, 4 ust
    • +
      17-tollised hallid eritöötlusega valuveljed, 215/55 R17 rehvid
    • +
      Esituled, bi-LED
    • +
      L-võrgu iluvõre

    Edasi

    Alates

    56 100 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.1 - 5.1 l/100 km
    • CO₂
      115 - 115 g/km
  • ES - Limited Edition - Sedaan, 4 ust

    ES Limited Edition

    Hübriid
    Sedaan, 4 ust
    • +
      18-tollised tumehallid eritöötlusega valuveljed, 235/45 R18 rehvid
    • +
      12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • +
      7-tolline digitaalne näidikuplokk

    Edasi

    Alates

    57 900 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.3 - 5.3 l/100 km
    • CO₂
      120 - 120 g/km
  • ES - Executive - Sedaan, 4 ust

    ES Executive

    Hübriid
    Sedaan, 4 ust
    • +
      18-tollised tumehallid eritöötlusega valuveljed, 235/45 R18 rehvid
    • +
      Esituled, bi-LED
    • +
      L-võrgu iluvõre

    Edasi

    Alates

    61 500 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.3 - 5.3 l/100 km
    • CO₂
      121 - 121 g/km
  • ES - Luxury - Sedaan, 4 ust

    ES Luxury

    Hübriid
    Sedaan, 4 ust
    • +
      12,3-tolline puutetundlik ekraan
    • +
      L-võrgu iluvõre
    • +
      Ventileeritavad esiistmed

    Edasi

    Alates

    69 800 €

    e-CVT | Esiveoline
    • Kütusekulu
      5.3 - 5.3 l/100 km
    • CO₂
      121 - 121 g/km
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.

Vaata lisaks