Kiirtee
Sisu laadimine

LEXUS NX

LOOB HEA TUNDE

Lexus NX-i luksuslik linnamaastur toob kohe põnevust. Nüüd ka NX Overtraili varustustasemega pakutaval mudelil on julge disain, silmapaistev signatuurradiaatorivõre ja lai hoiak, mida täiendavad kitsad tagatuled ja 20-tollised rattad. Takumi-käsitööst ümbritsetud salongis on suur 14-tolline HD-puuteekraan ja uued diginäidikud. Sõida NX 350h iselaadiva hübriidi või NX 450h+ pistikhübriidiga ja naudi uut elektrifitseerimise taset.

arrow right
arrow left
  • Lexus NX parked within a structure

    SILMAPAISTEV LUKSUSLIK MAASTURI DISAIN

    NX-i voolujooneline ja dünaamiline kere paneb luksusdisainis paika uue verstaposti.

  • 3 parked Lexus NX's

    KOGE PÕNEVUST ELEKTRIFITSEERITUD HÜBRIIDIGA

    Neljanda põlvkonna NX 350h hübriid või dünaamilise ja terava juhitavusega NX 450h+ pistikhübriid.

  • HOOLIKAS LEXUSE KÄSITÖÖ

    HOOLIKAS LEXUSE KÄSITÖÖ

    Juhikesksel tazuna-juhikohal saad keskenduda teele, kuid tunnetada ka meie takumi-meistrite käsitööd.

  • Lexus NX drivers cockpit

    NUTIKAM JUHILIIDES

    Uued diginäidikud ja suur 14-tolline Lexus Linki puutetundlik multimeediaekraan rõhutavad sõiduki edumeelset välimust.

  • Lexus NX plugged into a Wallbox charger

    EESRINDLIK ELEKTRIFITSEERITUD HÜBRIIDTEHNOLOOGIA

    Neljanda põlvkonna NX 350h iselaadiv hübriid pakub rohkem võimsust ja tõhusust, NX 450h+ aga kehtestab pistikhübriidide sektoris uue standardi.

  • A person sat in a Lexus NX

    LUKSUSLIK HELIKVALITEET

    NX-i salong on ideaalne koht Mark Levinson®-i 17 kõlariga Premium Surroundi helisüsteemile, samas kui S-Flow’ kliimaseade parandab mugavust.

  • Lexus NX steering wheel

    SÕIDA ENESEKINDLALT

    Lexus Safety System + on nagu isiklik abipiloot. Näiteks uusim kokkupõrke ennetussüsteem suudab nüüd tuvastada päeval mootorrattureid ja öösel jalakäijaid.

  • Lexus NX e-Latch door handle

    TURVALISELT LINNAS

    NX-i uus funktsioon, ohutu väljumise abi, takistab uste avamist, kui tagantpoolt läheneb liiga lähedalt liiklusvahend, näiteks jalgratas.

Forced client side injection based on cached strategy

POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/ee/et?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451&prcode=PH90xff97b695541025317342476d9b099f55ace1f41c

Korduma kippuvad küsimused

  1. Kõik

Jah. Pistikhübriid ja iselaadiv hübriid.

VÄIKSEMAL KIIRUSEL TÄISELEKTRILINE

Kohaltvõtul ja väiksemal kiirusel töötab NX 350h võimsa eesmise elektrimootori jõul (ja nelikveolistel mudelitel tagumise elektrimootoriga), mis saab elektrit akust. Sellel ajal saad lühikestel distantsidel nautida peaaegu hääletut ning 100% elektrilist sõitu.

 

ÖKONOOMSEL KIIRUSEL PEAAEGU HÄÄLETU

Lexuse iselaadivad hübriidid on vaiksed ja lõõgastavad. Suuremal kiirusel lülitub ülisujuv 2,5-liitrine bensiinimootor vaikselt juurde ning saab vajaduse korral tuge elektrimootori(te)lt. Kui mootor töötab optimaalsel kiirusel, saab aku laadimiseks kasutada lisavõimsust. Koos madala heitetaseme ja kütusekuluga pakub see peaaegu ideaalne bensiini- ja elektrimootori jõu jagamine ka erakordset, NX 350h väärilist sõidunaudingut.

 

KIIRE LINEAARNE KIIRENDUS

Lexuse iselaadiva hübriidiga on meeldiv sõita. Tugeval kiirendamisel saab NX-i 2,5-liitrine bensiinimootor kohe abi elektrimootori(te)lt. Koos tekitavad need pöördemomendi impulsi, mis võimaldab kiiret lineaarset kiirendust just siis, kui seda vaja on.

 

REGENERATIIVNE PIDURDAMINE, LAADIMISKAABLIT POLE VAJA

Aeglustamisel, vabakäiguga sõitmisel ja seisma jäämisel lülitub bensiinimootor tihtipeale vaikselt välja. Regeneratiivne pidurdamine kasutab pidurdamisel või gaasipedaali lahtilaskmisel ära auto kineetilise energia (tavalistel autodel läheb see kaduma). NX 350h muundab selle elektrienergiaks, mis salvestatakse hübriidakus koos energiaga, mis genereeritakse suuremal kiirusel sõites – see tähendab, et autot pole vaja kunagi kaabliga laadida.

Lexuse pistikhübriidajam ühendab endas 4. põlvkonna Lexuse iselaadiva hübriidi* ja Lexuse elektrisõiduki (EV) tehnoloogia eelised. Pluss NX 450h+ nimes tähistab auto eriti võimsat liitiumioonakut ja erakordset sõiduulatust elektrirežiimis. Erinevalt tavalisest pistikhübriidist, lülitub Lexus NX 450h+ aku tühjakssaamisel Lexuse ülitõhusasse iselaadiva hübriidi režiimi ja laeb akut sõidu ajal.

 

SÕIDUULATUS ELEKTRIREŽIIMIS

NX 450h+ oma nelja režiimiga kindlustab alati sujuva ja meeldiva sõidu. Elektrirežiimi vaikeseadistus suurendab akukasutust, võimaldades Sul sõita aku jõul kuni 73 km** (kombineeritud tsükkel, linnas kuni 96 km**). Täiustatud 18,1 kWh liitium-ioonakuga saad nautida peaaegu hääletut täiselektrilist sõitu kuni 135 km/h.

 

KIIRENDUS VASTAVALT VAJADUSELE

Automaatses elektri-/hübriidrežiimis hakkab võimas bensiinimootor tööle sõltuvalt sellest, kui tugevalt Sa gaasipedaali vajutad, ning aitab kiirendada just siis, kui seda vaja on, jõudes nullist sajani vaid 6,3 sekundiga.

 

KÄIGU PEALT LAADIMINE

Kui pead akut kiiresti laadima, näiteks heitevabasse tsooni sisenemiseks, võid kasutada aku laadimise režiimi.

 

2,5 MILJONI HÜBRIIDIGA SAADUD KOGEMUS
 

Lexuse 4. põlvkonna iselaadiva hübriidi* tehnoloogia eelis on, et aku laetustaseme langemisel elektrirežiimis või automaatses elektri-/hübriidrežiimis lülitub süsteem üliefektiivsesse hübriidrežiimi, kus saad taas kasutada sõiduki täisvõimsust.

 

LAE KODUS VÕI KODUST EEMAL

Maksimaalse võimsuse ja sõiduulatuse saavutamiseks elektrirežiimis lae akut kas oma isikliku Lexuse kodulaadijaga või avalikes laadimispunktides. Lexus Link+ rakendus näitab Sulle laadimisjaamade asukohti, saadavust ja isegi maksumust kilomeetri kohta kogu Euroopas.

 

* WLTP näitajad. Lisateavet WLTP uue testimeetodi kohta leiate veebilehelt: https://www.lexus.ee/legal/wltp

 

** WLTP sõiduulatus

WLTP on ametlik laboritingimustes (23 °C, kliimaseade väljas, alusvankri dünamomeetril) läbiviidav test, mis võimaldab klientidel võrrelda akutoitel elektrisõidukite mudeleid samade kriteeriumide alusel. Kõigil akutoitel elektrisõidukitel on WLTP ja tegeliku sõiduulatuse vahel erinevused. Kuigi WLTP näitajad on standarditud, sõltuvad kuvatav sõiduulatus ja efektiivsus individuaalsetest teguritest.

NX Overtraili eriline, 15 mm suurema kliirensiga vedrustus paneb alati päid pöörama. Overtrail on saadaval seitsmes kaunis värvitoonis, sealhulgas Moon Desert, ning uhkeldab 18-tolliste mattide mustade ratastega, millel on silmatorkavad maastikurehvid. Julge must eesmine iluvõre koos roostevabast terasest viimistlusega ning mustad küljepeeglid ja katusekaared annavad välimusele viimase lihvi. Salongist leiad luksusliku takumi-käsitööna valminud Khaki Tahara istmekatted ja Bookmatch Woodgraini viimistluse.

Näeme palju vaeva selle nimel, et Lexuse hübriidi omamine ja sellega sõitmine oleks meeldiv. Täna on Euroopa teedel üle 500 000 Lexuse hübriidsõiduki – kõik nad on valmistatud Jaapanis ülimoodsates tootmistehastes, järgides rangeid kvaliteedinõudeid, ja nopivad üle maailma töökindluse auhindu. Lisaks muljetavaldavale sujuvusele ja täpsele häälestusele on auto ülalpidamiskulud tunduvalt väiksemad – seda mitte ainult kütuse arvelt, vaid tänu regeneratiivsele pidurdamisele ja täiustatud ajamijuhtsüsteemidele kuluvad ka pidurid, rehvid ja muud komponendid vähem.

Lexus NX on keskmise suurusega linnamaastur ja kompaktmaastur. NX-i teljevahe on 2690 mm, pikkus 4660 mm, laius 1865 mm ja kõrgus 1670 mm. Ka seest on see ruumikas. NX-i mudelite jaoks loodud ja tagaistmete alla paigaldatav võimas liitiumioonaku annab juurde nii salongiruumi kui ka parandab sõiduomadusi.

Jah. NX-il on uusim Lexus Link Connecti süsteem, mida juhitakse 14-tollise puuteekraani puuteekraanilt ja mis sisaldab ka Hey Lexuse häälabilist.

Jah. Nutitelefoni saab Apple CarPlayga siduda juhtmevabalt või juhtmega ühenduse abil.

 

Jah. Nutitelefoni ühilduvus võimaldatakse juhtmega ühenduse abil ka Android Auto puhul.

Nx on saadaval Lexuse NX 450h+ pistikhübriidina või Lexuse NX 350h iselaadiva hübriidina. Varustustasemed on COMFORT, BUSINESS, BUSINESS PLUS, EXECUTIVE, NX LUXURY, OVERTRAIL või F SPORT.

Lexus tuli RX 400h iselaadiva hübriidiga turule 2005. aastal ning tõi sellega elektriajamiga autod ka luksussõidukite turusegmenti. Oleme 20 aastat tootnud elektriajamiga autosid ja müünud 2,8 miljonit Lexuse hübriidsõidukit – rikastame ka praegusajal endiselt oma klientide elustiili, pakkudes täielikku valikut elektriajamiga sõidukeid.

** WLTP näitajad. Lisateavet WLTP uue testimeetodi kohta leiate veebilehelt https://www.lexus.ee/legal/wltp

Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.