LEXUS NX
LOOB HEA TUNDE
Lexus NX-i luksuslik linnamaastur toob kohe põnevust. Nüüd ka NX Overtraili varustustasemega pakutaval mudelil on julge disain, silmapaistev signatuurradiaatorivõre ja lai hoiak, mida täiendavad kitsad tagatuled ja 20-tollised rattad. Takumi-käsitööst ümbritsetud salongis on suur 14-tolline HD-puuteekraan ja uued diginäidikud. Sõida NX 350h iselaadiva hübriidi või NX 450h+ pistikhübriidiga ja naudi uut elektrifitseerimise taset.
Forced client side injection based on cached strategy
POST https://aph-webcarconfig.lexus-europe.com/v1/grade-selector/ee/et?modelId=0323fb5f-9bfa-4c22-92ac-fb637f84c451&prcode=PH90xff97b695541025317342476d9b099f55ace1f41c
Uuri lisa
Korduma kippuvad küsimused
- Kõik
- Jõuallikad
- Teave NX-i kohta
- Tehnoloogia
- Varustustasemed
VÄIKSEMAL KIIRUSEL TÄISELEKTRILINE
Kohaltvõtul ja väiksemal kiirusel töötab NX 350h võimsa eesmise elektrimootori jõul (ja nelikveolistel mudelitel tagumise elektrimootoriga), mis saab elektrit akust. Sellel ajal saad lühikestel distantsidel nautida peaaegu hääletut ning 100% elektrilist sõitu.
ÖKONOOMSEL KIIRUSEL PEAAEGU HÄÄLETU
Lexuse iselaadivad hübriidid on vaiksed ja lõõgastavad. Suuremal kiirusel lülitub ülisujuv 2,5-liitrine bensiinimootor vaikselt juurde ning saab vajaduse korral tuge elektrimootori(te)lt. Kui mootor töötab optimaalsel kiirusel, saab aku laadimiseks kasutada lisavõimsust. Koos madala heitetaseme ja kütusekuluga pakub see peaaegu ideaalne bensiini- ja elektrimootori jõu jagamine ka erakordset, NX 350h väärilist sõidunaudingut.
KIIRE LINEAARNE KIIRENDUS
Lexuse iselaadiva hübriidiga on meeldiv sõita. Tugeval kiirendamisel saab NX-i 2,5-liitrine bensiinimootor kohe abi elektrimootori(te)lt. Koos tekitavad need pöördemomendi impulsi, mis võimaldab kiiret lineaarset kiirendust just siis, kui seda vaja on.
REGENERATIIVNE PIDURDAMINE, LAADIMISKAABLIT POLE VAJA
Aeglustamisel, vabakäiguga sõitmisel ja seisma jäämisel lülitub bensiinimootor tihtipeale vaikselt välja. Regeneratiivne pidurdamine kasutab pidurdamisel või gaasipedaali lahtilaskmisel ära auto kineetilise energia (tavalistel autodel läheb see kaduma). NX 350h muundab selle elektrienergiaks, mis salvestatakse hübriidakus koos energiaga, mis genereeritakse suuremal kiirusel sõites – see tähendab, et autot pole vaja kunagi kaabliga laadida.
Lexuse pistikhübriidajam ühendab endas 4. põlvkonna Lexuse iselaadiva hübriidi* ja Lexuse elektrisõiduki (EV) tehnoloogia eelised. Pluss NX 450h+ nimes tähistab auto eriti võimsat liitiumioonakut ja erakordset sõiduulatust elektrirežiimis. Erinevalt tavalisest pistikhübriidist, lülitub Lexus NX 450h+ aku tühjakssaamisel Lexuse ülitõhusasse iselaadiva hübriidi režiimi ja laeb akut sõidu ajal.
SÕIDUULATUS ELEKTRIREŽIIMIS
NX 450h+ oma nelja režiimiga kindlustab alati sujuva ja meeldiva sõidu. Elektrirežiimi vaikeseadistus suurendab akukasutust, võimaldades Sul sõita aku jõul kuni 73 km** (kombineeritud tsükkel, linnas kuni 96 km**). Täiustatud 18,1 kWh liitium-ioonakuga saad nautida peaaegu hääletut täiselektrilist sõitu kuni 135 km/h.
KIIRENDUS VASTAVALT VAJADUSELE
Automaatses elektri-/hübriidrežiimis hakkab võimas bensiinimootor tööle sõltuvalt sellest, kui tugevalt Sa gaasipedaali vajutad, ning aitab kiirendada just siis, kui seda vaja on, jõudes nullist sajani vaid 6,3 sekundiga.
KÄIGU PEALT LAADIMINE
Kui pead akut kiiresti laadima, näiteks heitevabasse tsooni sisenemiseks, võid kasutada aku laadimise režiimi.
2,5 MILJONI HÜBRIIDIGA SAADUD KOGEMUS
Lexuse 4. põlvkonna iselaadiva hübriidi* tehnoloogia eelis on, et aku laetustaseme langemisel elektrirežiimis või automaatses elektri-/hübriidrežiimis lülitub süsteem üliefektiivsesse hübriidrežiimi, kus saad taas kasutada sõiduki täisvõimsust.
LAE KODUS VÕI KODUST EEMAL
Maksimaalse võimsuse ja sõiduulatuse saavutamiseks elektrirežiimis lae akut kas oma isikliku Lexuse kodulaadijaga või avalikes laadimispunktides. Lexus Link+ rakendus näitab Sulle laadimisjaamade asukohti, saadavust ja isegi maksumust kilomeetri kohta kogu Euroopas.
* WLTP näitajad. Lisateavet WLTP uue testimeetodi kohta leiate veebilehelt: https://www.lexus.ee/legal/wltp
** WLTP sõiduulatus
WLTP on ametlik laboritingimustes (23 °C, kliimaseade väljas, alusvankri dünamomeetril) läbiviidav test, mis võimaldab klientidel võrrelda akutoitel elektrisõidukite mudeleid samade kriteeriumide alusel. Kõigil akutoitel elektrisõidukitel on WLTP ja tegeliku sõiduulatuse vahel erinevused. Kuigi WLTP näitajad on standarditud, sõltuvad kuvatav sõiduulatus ja efektiivsus individuaalsetest teguritest.
NX Overtraili eriline, 15 mm suurema kliirensiga vedrustus paneb alati päid pöörama. Overtrail on saadaval seitsmes kaunis värvitoonis, sealhulgas Moon Desert, ning uhkeldab 18-tolliste mattide mustade ratastega, millel on silmatorkavad maastikurehvid. Julge must eesmine iluvõre koos roostevabast terasest viimistlusega ning mustad küljepeeglid ja katusekaared annavad välimusele viimase lihvi. Salongist leiad luksusliku takumi-käsitööna valminud Khaki Tahara istmekatted ja Bookmatch Woodgraini viimistluse.
Jah. Nutitelefoni saab Apple CarPlayga siduda juhtmevabalt või juhtmega ühenduse abil.
** WLTP näitajad. Lisateavet WLTP uue testimeetodi kohta leiate veebilehelt https://www.lexus.ee/legal/wltp
Mudeli funktsioonid sõltuvad varustustasemest.
Hind sisaldab kuvatava värvi hinda.