PISTIKHÜBRIID
Meie uus Lexuse pistikhübriidtehnoloogia ühendab Lexuse iselaadiva hübriidi võimsuse ja elektrisõiduki silmapaistvad omadused, et pakkuda nii elektri- kui ka hübriidautode puhul oma klassi parimat taset, sõiduulatust ja tõhusust.
Meie uus Lexuse pistikhübriidtehnoloogia ühendab Lexuse iselaadiva hübriidi võimsuse ja elektrisõiduki silmapaistvad omadused, et pakkuda nii elektri- kui ka hübriidautode puhul oma klassi parimat taset, sõiduulatust ja tõhusust.
EV-režiim kasutab maksimaalselt ära aku energiat ja võimaldab sõita üle 64 km puhtalt elektrienergia jõul. 18,1 kWh liitiumioonaku abil saab nautida peaaegu hääletut ja heitgaaside vaba sõitu kiirusel kuni 135 km/h.
Automaatses EV/hübriidrežiimis ja sõltuvalt sellest, kui kiiresti vajutad gaasi, ärkab ellu võimas bensiinimootor ja annab kiire lineaarse kiirenduse just siis, kui seda kõige enam vaja on. Nullist 100km/h-ni kulub kõigest veidi üle kuue sekundi.
Uus PCU on kohandatud suure võimsusega liitiumioonaku jaoks. Tagaistme all asuvale DC/DC muundurile on lisatud võimendi. Kapoti kõrguse vähendamiseks on paigaldatud vahetult üle käigukasti 8-kihiline struktuur pistikhübriidi voolusüsteemiga.
Uut Lexus NX 450h+ on lihtne ja mugav ühendada kodus tavalise pistikupesaga. Uus Lexus NX 450h+ on varustatud ülitõhusa 3,3 kW laadimissüsteemiga.
22 kW võimsusega Entry Wallbox on üks kompaktsemaid ja tõhusamaid omataolisi laadimislahendusi. Parema laadimiskogemuse tagamiseks pakub 22 kW ühendatud Wallbox nutikat laadimislahendust, mis sisaldab LAN-i, wifit ja valikulist LTE-d.
Ootamatute üllatuste ärahoidmiseks saad oma NX 450h+-i laetustaset ja sõiduulatust jälgida eemalt mobiiltelefoni kaudu. Lexus Link+ teab ka laadimisjaamade asukohti kogu Euroopas, nii et saad vaadata nende hõivatust, laadimiskiirust, hinda ja pakkumisi.
Kui laed oma autot kodus või kasutad laiaulatuslikku jaamade võrgustikku üle Euroopa, saad sõita ilma bensiinita kuni aku tühjenemiseni. Selle tulemuseks on nullheide ja märkimisväärne kütusesääst.