Kiirtee
PISTIKHÜBRIIDI

EELISED

Pistikhübriid kasutab oma teekonnal elektrienergia kui ka bensiinimootori eeliseid. Kasutades nii elektrit kui ka bensiini, töötab sõiduk iselaadiva hübriidina. Vaata lähemalt, miks võiks olla see Sinule sobiv lahendus.

PISTIKHÜBRIID

PAINDLIKUM

Kuna pistikhübriidid kasutavad nii bensiini kui ka elektrit, ei sõltu Sa laadimisajast nagu elektriautode puhul. See tähendab samuti, et Sul pole vaja oma akut pikemate sõitude jaoks täielikult täis laadida, kuigi selliselt ei saa Sa maksimaalselt ära kasutada pistikhübriidi eeliseid nagu kütusesääst ja madalad heitgaasid. Olenemata sellest, kas sõidad lühemate sõitude puhul EV-režiimis või kombineerid pikemate sõitude puhul EV-režiimi koos hübriidrežiimiga, see sõiduk sobitub Sinu elustiiliga.
EELISED

MADALAMAD KULUD

Mõistagi tuleb PHEV sõiduki peamine sääst elektri kasutamisest bensiini asemel, eeskätt lühematel reisidel (kuni 74 km ja 97 km linnas). Säästlikkust saab veelgi suurendada, kui laadida oma sõidukit ajal, mil elektritarbimise hinnad on madalamad, näiteks öösel. Paljudes riikides üle Euroopa kaasnevad pistikhübriididega täiendavad eelised, sh väiksemad maksud ja tasuta parkimine. Näiteks Londonis on pistikhübriidid vabastatud ummikumaksust. Pistikhübriidid pakuvad sõidurõõmu ja on ülimalt säästlikud: pistikhübriidi kulud on märksa väiksemad kui tavapärase bensiiniauto omad. Vähem osi, mida hooldada, vähem pidurite kulumist tänu regeneratiivsele pidurdamisele ja väiksem rehvikulu – kõik see muudab hoolduskulud väiksemaks.
EELISED

ROHELISEM TEEKOND

Lexus juhib keskkonnasõbralike luksushübriidautode arendamist ja edendamist. Lisaks heitgaaside vähendamisele plaanime 2050. aastaks saavutada tehastes töö nulltasemel CO2 heitkogustega ja vähendada tehaste veekasutust. Pistikhübriidid nagu NX 450h+ võimaldavad sõita senisest veelgi enam nullheitega EV-režiimis ja vähendavad seega bensiinikulu.
PISTIKHÜBRIID

Avasta uut NX-i

EELISED

ENESEKINDEL SÕIT

Mure sõiduulatuse pärast ei ole pistikhübriidi juhi probleem. Tänu võimsale bensiinimootorile, mis on alati valmis pakkuma vajalikku energiat, pole hirmu jääda teeservale, kui sõiduki aku saab tühjaks. EV-režiimi optimaalseks kasutamiseks saab jälgida 450h+ pistikhübriidi aku laadimistaset ja sõiduulatust otse mobiilist, kasutades selleks Lexus Link äppi.
EELISED

EI MINGEID KOMPROMISSE

NX 450h+ pistikhübriid ei tee kompromisse. Sel äärmiselt vaiksel sõidukil on 309 DIN hj ja CO2 tase on kõigest 21 g/km. Kiirendus nullist sajani on 6,3 sekundit – seda tänu pistikhübriidi süsteemile, mis kombineerib 2,5-liitrise bensiinimootori mootor/generaatoriga ja 18,1 kWh liitiumioonakuga. NX 450h+ sõiduulatus on 74 km (kombineeritud tsüklis, 97 km linnas) ja EV-režiimis saab sõita kuni 135 km/h.
EELISED

ISELAADIVA SÕIDUKI JÕUDLUS

Lexuse pistikhübriidid laevad autot mugavalt sõitmise ajal. Pidurdamisel või jala gaasipedaalilt eemaldades salvestab regeneratiivne pidurdussüsteem kineetilist energiat (mis jääb kasutamata tavapäraste autode puhul). Kõik Lexuse iselaadivad hübriidid ja pistikhübriidid konverteerivad selle elektrienergiaks, mida salvestatakse sõiduki akus. Seega saab vähendada kütusekulu ja kasutada veelgi enam elektrienergiat.